Mijn eerste reis - Reisverslagen van Gemma Dozy - WaarBenJij.nu Mijn eerste reis - Reisverslagen van Gemma Dozy - WaarBenJij.nu
Mijn eerste reis

Van begin januari tot eind mei studeer ik aan Tec de Monterrey: Estado de Mexico. Hierna ga ik met Dave naar Cuba en misschien Jamaica. Wanneer Dave na twee of drie weken weer naar huis gaat, vlieg ik naar Panama om van af daar terug te reizen naar Mexico-stad waar ik 5 augustus terugvlieg. Hopelijk komt Jen ergens in juni naar Costa Rica, zodat we samen Costa Rica en Nicaragua kunnen ontdekken. Tijdens het reizen wil ik heel graag mijn open water padi halen, waar precies weet ik nog niet. Maar in Belize kan je heel mooi bij het rif duiken schijnt, maar een eilandje aan de kust van Honduras schijnt het goedkoopst te zijn.

Recente Reisverslagen:

11 Maart 2016

Mescal, ceviche y muchos viajes.

15 Januari 2016

MEXICO
Gemma

Actief sinds 15 Jan. 2016
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 2398

Voorgaande reizen:

09 Januari 2016 - 06 Augustus 2016

Mijn eerste reis

Landen bezocht: